Spring til indhold

🎁 BEGRÆNSET ANTAL: Få en gratis nakkepude ved køb af kuffert (værdi: 349 kr)

Indkøbskurv

Din indkøbskurv er tom

Garanti

En god garanti er vigtig, da det giver tryghed for dig, når du handler hos os. Vi tilbyder derfor altid 5 års garanti på vores Journeylife Travel Pro kufferter. Vi ønsker at sælge dig en kuffert, der kan holde i mange år. Du kan forvente en lang levetid med vores kufferter, da de er fremstillet af gode materialer.

Hvad dækker vores 5 års garanti?

  • Garantien dækker produktionsfejl på materialer og dele (Hjul, lynlås, håndtag og lignende)
  • Garantien dækker ikke normal slitage på produktet eller dets dele

5 års garantien gælder fra købsdatoen. Hvis den købte kuffert ikke længere produceres og sælges, vil du modtage en tilsvarende kuffert i samme prisklasse i mindst samme kvalitet.

Kuffert ødelagt i flyselskabets varetægt?

Når du afleverer din bagage i check-in i lufthavnen, bortfalder garantien midlertidigt og træder først i kraft igen, når du har hentet din bagage ved bagagebåndet på destinationen.

Hvis din bagage bliver beskadet, men den er i flyselskabets varetægt, er det flyselskabet, der har ansvaret for at erstatte bagagen.

Få lavet en PIR-rapport (Property Irregularity Report)

Hvis din bagage bliver ødelagt i flyselskabets varetægt er det vigtigt at du får lavet en PIR-rapport (Property Irregularity Report) i lufthavnen, da det er din dokumentation for at din bagage er blevet beskadiget. Vi anbefaler altid at du får lavet denne rapport lige så snart du er landet, da denne rapport skal laves indenfor syv dage og det kun kan gøres i lufthavnen. Opdager du først skaden når du er kommet hjem, skal du faktisk tilbage til lufthavnen for at få lavet denne rapport.

Du skal herefter melde skaden til dit flyselskab indenfor syv dage. Husk at gør det skriftligt, da det er dit bevis for at du har anmeldt skaden. Din anmeldelse skal indeholde PIR-rapporten som du fik lavet i lufthavnen.

Flyselskabet har ansvaret for at dække din ødelagte kuffert og evt. andre ødelagte ting. Det sker enten ved køb af ny kuffert eller reparation af den gamle.

Flyselskabet er ikke forpligtet til at dække ridser, skrammer eller buler.

Gør brug af din garanti hos os

Hvis din kuffert ikke er gået i stykker i flyselskabets varetægt, har vi ansvaret for at dække din ødelagte kuffert.

For at gøre krav på din garanti hos os skal du sende en mail til support@journeylife.dk med billeder af den ødelagte kuffert, samt en beskrivelse af hvordan og hvornår skaden er sket. Vi vil herefter vurdere om produktet kan repareres eller om du skal have et nyt. Hvis den pågældende kuffert ikke længere sælges, vil du modtage en tilsvarende.

OBS: Det er vigtigt at at reklamationer sker via mail, både for din og vores skyld, da vi begge har et skriftigt bevis. Du skal derfor ikke benytte telefonen eller livechatten til reklamationer.